28/2 2012

0kommentarer

Hello hello.
Måste bara få gnälla av mig lite tror jag. Har gått hemma nu i 4 veckor å nu känner jag verkligen att de börjar å suga. Jag känner mig pigg i benen som vill göra nåt men huvet e helt slut. Har grejer å göra här hemma men hittar verkligen orken till å göra nåt. HJÄLP MIG!!!
Tycker verklien inte de e roligt å va sån här, men jag orkar inte göra nåt åt de heller.
Men men, jag får väl helt enkelt ta å leta fram orken snart.

Annars e väl allt bra, eller hyffsat iaf.
Snart e de mars iaf å jag läste i morse att våren är på väg =) De gillar vi enormt mycket.
Sist jag skrev va ju för 2 veckorsen då jag skrev om vårat badrum. De va tråkiga nyheter, men blev lite glad när hjärtat kom hem sen vid halv 2 typ med fina blomor =) Då blev man på lite bättre humör. Efter ett samtal han skulle göra så åkte vi sen å köppte oss en tassimo. Vi har prata å kollat på en jätte länge å funderat å köpa hem en, å nu gjorde vi äntligen det.

Min pappa ringde nu i söndags å tjöta lite. Va ett tag sen jag prata med han nu. Han berättade att hans tanta skulle byta tillbaka till sitt gammla jobb igen där hon reser väldigt mycke å att hon skulle resa till USA i början på maj. Han har ju alltid velat åka dit å pratat om å hänga med henne i så fall. Men med tanke på att de va i maj så blev han lite orolig då jag ska ha bebis i maj å fråga när de va då han hade glömt datum. Men de va ju lugnt att dem åker i början på maj för bebisen e ju beräknad Dden 21 maj. Kom på de att då kan ju jag å Tony skriva en shopping lista som pappa kan få handla till oss då =) Hehe
Pappa skulle ha ringt igår kväll igen då han ringde mig under dagen igår å fråga massa saker om min kamera. Haha han har fått för sig att han ska gå å köpa sig en systemkamera nu =)
Så får väl se om han hör av sig senare idag å ställer mer frågor.

Igår köpte vi en spjälsäng =) Eller aa vi ska hämta hem den imon kväll. Ska bara köpa en madrass till de, sen kan man bädda sängen =) Fast vi behöver ju inte göra de nu äändå, e ju ett bra tag kvar =( Å med tanke på att vi bor i en liten 2:a så får vi vänta lite med å sätta ihop den å spara ytan å bestämma oss för hur vi ska ha de i sovrummet med allt. Segt.
Hade velat ha en 3:a nu så man hade kunnat göra ett litet barn rum, eller ställa in alla grejer där iaf då bebisen ändå kommer sova hos oss i början.
Det ska väl lösa sig till slut med lägenhet hoppas jag. Det ska väl lösa sig precis som allt annat.

Nä nu ska jag gå å kolla vad man ska hitta på å laga för mat idag.
Så ha det så bra så får vi hoppas på att de kommer å bli mer skrivande snart

Kommentera

Publiceras ej