Åååå vilken rolig dag

0kommentarer

Eller inte...
Fan jag känner verkligen att jag e riktigt duktig på de här med å blogga. Eller??

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle bli =(
Jag skulle ha gått upp i morse å städat, å satt mig här för å fortsätta på där jag sluta sist, å lite till.
Men istället så blev de att man städa ytterst lite å satt bara framför datorn å snoka runt på allt. Beställde hem en ny jacka förut med, men känns bra onödigt eftersom jag ändå inte kommer å kunna knäppa den över magen nu ändå =( Men sen till hösten iaf. Får väl lägga upp en bild på den.

En sån här blev de =) Tyckte den va snygg, så den ville jag ha hem.

Men till de tråkiga som hände förut idag.
Det skulle komma hit ett par gubbar på besiktning av lägenheten förut för å kolla vattenläkor å sånt (kan ju säga då att vi bor i en bostadrätt) En gick in å kolla badrummet å den andra gick till köket för å kolla där å ut på ballkongen. Sen kom han från badrummet ut å kolla på mig å sa att vi hade fukt i badrummet å fråga om vi visste de, vi har misstänkt de sa jag då. Så de blir ju billigt å bra nu av alla tider oxå.
Jag hoppas ju nu bara att vi kan slippa stå för de å att styrelsen kan ta de, då vi inte har gjort nåt med badrummet å inte dem förra ägarna heller. Så då e de ju efter att styrelsen gjorde en standard grej för många årsen. För då åker väl dem på de? Eller??
Varför skulle de komma nu????

Nä nu ska jag lägga mig en stund på soffan å vila lite tror jag.
Så hoppas att alla andra får en bättre dag än vad jag haft hitills.
Bay bay

Kommentera

Publiceras ej