Funderar fortfarande

0kommentarer

Ja de gör man.
På om man ska köra sån där foto grej. En bild varje dag under ett helt år. De verkar ju roligt iaf.
Hade vart enklare om appen hade funkat eftersom man tar en massa bilder med mobilen å håller på med instagram. Orkar ju inte alltid hålla på å koppla in allt. Allt å allt, de e nara en sladd till mobilen. Men tycker de räcker med kameran, som man tömmer knappt en gång i veckan.
Men får väl göra så gott man kan. Kanske inte kommer å lägga upp en bild varje dag men ska försöka.
Annars blir de väl som nu när man har skrivit å lagt in bilder från helgen, fast nån några dagar senare bara för att de inte funkat på mobilen =( Suck.
Så gör väl ett inlägg till sen med går dagens foto ;)
 
Hittade en ny rolig app igår som jag lekte lite med, den heter InstaCollage
Den va rolig, så de satt eller rättare sagt låg jag å lekte med inatt
 
   
 
                                
 
Så där blir de nog en del lek =)
 
Nä nu får jag skynda mig med dem andra inläggen innan jag somnar här.
Om jag inte gör det imon istället då. Hmm får väl se vad jag orkar
 
Hej så länge

Kommentera

Publiceras ej