God morgon

0kommentarer

Blev väckt av min sambo idag vid halv 8. Han fråga om jag ville ha frukost. Visst de vill man väl ha men inte direkt när man vaknat å speciellt inte när man blivit väckt.

Går upp å klär på mig å ser solstrålar från vardags rummet (som tyvärr försvann ganska fort) ger Loke mannen sin napp som han vevat efter så han "somnar" om igen.

Går mot toaletten å ser hur Tony sitter å spelar. Han har ju saknat de nu när vi vart nere hos mamma. Går på toa å sen när jag går ut så ser jag ingen frukost framplockad. När han går in å väcker å frågar om jag vill ha frukost så trodde ju jag att han hade/skulle duka fram de iaf, men nä. Han hade kolat ägg iaf. Så jag slängde ett öga på han å sa att jag hade förväntat mig att de skulle va framplockat. Aa jag ska sa han då å stängde av spelet. Men de sluta med att vi fick turas om å göra mackor då lilleman vakna. Så vi fick ta upp han ur sängen å lägga han i vagnen (hans favvo plats) å vagga.

Men frukosten e intagen å nu sitter vi i soffan å slappar å kollar nyheterna.

Saknar redan hulan. Gjorde jag redan igår kväll när vi kommit hem å jag öppna balkongdörren å hör hur bussar, bilar å dem där jävla mopederna åker på utsidan. Visst att de inte va lika trafikerad igår kväll som de e nu. Men blev lite störd då man kommer från ett jätte lugnt ställe där man inte har en trafikerad väg precis utanför. Ja vi har ju vägen precis utanför. Så tråkigt. Jag vill ju gärna göra ordning på balkongen med lite blommor å mys, men känns inte så roligt då man aldrig sitter där ute. Hade väl vart en sak om man hade rökt fortfarande, eller igen. Men de gör man inte. Slutade då jag blev gravid :)

Nä nu ska jag slappa lite här i soffan så får man se va man ska hitta på idag.

Om man ska hitta på nåt idag ;) Ha de så bra så länge

Kommentera

Publiceras ej