Mitt ute i ingenstans

0kommentarer

Ja där bor min pappa, i ödenäs som de heter. Man förstår nästan varför de heter så när man åker hit. Men de e otroligt gott å va här ute i skogen. Lugnt å skönt, om inte hundarna skäller då ;) Men här ute trivs jag verkligen. Pappa å hans tanta e i Norge så vi passar hus å hundar ända till på måndag :) Vi kom hit på torsdag kväll å ska nog inte åka hem förän på tisdag. Tony börjar jobba nu på måndag :( segt. På min födelsedag oxå. Så de blir första dagen på 4 veckor som jag ska va själv med lilleman. Men pappa kommer ju hem sen nån gång på måndagen å sen kommer ju Tony hit efter jobbet igen. Idag blir de lite kalas här för mig :) Då mamma å syskon kommer hit på lite fika. E ju lite tråkigt å ha kalas hemma nu när de ser ut som de gör med alla badrums grejer överallt i lägenheten. Så pappa sa de i torsdags att om jag ville ha kalas här så va de lugnt :) Åå va jag längtar till nästa vecka. Inte den som kommer nu då, men veckan därpå. Runt den 23-24, då kommer dem för å kolla hur det har gått med torkningen på golvet. Då de har legat i 3 veckor. Vi hoppas ju på att de ska ha räckt så själva renoveringen kan sättas igång. Annars får de ligga ett tag till :( Å de vill vi inte. Så vi får hålla tummarna. Nu ska jag gå å väcka gubben min så han får ta lilleman så jag kan åka å handla. Ha de så bra så hörs vi här senare ;)

Kommentera

Publiceras ej