Söndag

0kommentarer

De här e nog första gången jag kan känna att de e söndag på riktigt, allt bara för Tony börjar jobba imon :(
Men lite go söndag e de ändå för de regnar inte =) Å de e ett plus
 
Idag kommer min älskade kompis Sarah hit å hennes kille. Vi ska sitta här å tjöta en massa å grilla gott =)
Annars händer nog inte så mycke här. Tar de lugnt å målar naglarna lite. Man ska ju bara njuta när man e här upp för att de e så lugnt å gott. Så idag och imon får man passa på för sen ska man åka hem =(
Men de blir inte många dagar man e hemma så e de dax å packa väskorna igen till på fredag då det bär av ner till falkenberg men min älskade kusin Emma å hennes sambo Robert =) Då blir de massa mys, längtar. Hoppas att vi kan få bra väder då.
 
Blir ett bildlöst inlägg de här då jag inte har min data eller skriver på mobilen som ligger på laddning =(
Men får väl göra så att man slänger in lite bilder senare som jag alltid säger ;) Hehe
 
Ha de så bra så hörs vi senare

Kommentera

Publiceras ej