Seg dag

0kommentarer

Ja seg känns den verkligen.
Känns som jag knappt sov nåt i natt fast jag vet att jag har de. Tony va snäll å tog lilleman för det mesta i natt. Jag va på väg å gå upp till han flera gånger men då sa Tony till mig å lägga mig igen. Han e bäst min älskade :)

Igår tog vi oss en härlig lång promenad ner till Tonys jobb å hälsa på. Nästan precis när vi kom dit så öppnade sig himmelen. De verkligen spö regna å började åska. Så vi stannade en bra stund där tills de slutade.
Sen gick vi förbi byggmax å kolla lite golv. Har funderat på om vi ska lägga nytt här hemma å fräscha upp de lite. Efter de så gick vi mot systemet för å köpa lite gott å hann dit innan det började regna igen :) Tur vi hade som hann å försökte sega där inne för att de skulle sluta innan vi va klara. Men icke, de regna fortfarande när vi va färdiga. Men de va inte så farligt så vi promenerade den korta biten bort till knalleland å handla lite å sen promenerade vi hemåt.

Ringde min far sen på kvällen å bad att han skulle komma hit å hjälpa oss med å mäta golven å kolla lite annat här hemma :) Så får väl se när vi sätter igång med allt. Hoppas på snart iaf.

Idag står de inte mycke på schemat, bara att lillemans farfar ska komma på besök. De e ganska gott å inte ha nåt planerat utan att man tar dagarna som dom kommer å göra de man känner för.

Nu ska vi ta oss en fika medans lilleman sover.

Hej svejs

Lilleman igår när vi skulle iväg :)

Kommentera

Publiceras ej