Vaken nu

0kommentarer

Japp de e man. Eftersom att lilleman inte riktigt vill somna om än. Lite små men de tar man som ny bliven förälder :) Annars så brukar han ju sova bra.

Har ju vart dålig IGEN med å uppdatera här. Men har fortfarande lite svårt med de här å blogga, fastän jag gärna vill. Så ska väl försöka göra nåt litet inlägg om dagen. För jag går gärna in å läser andras bloggar här.
Blev ju lite mer inspirerad av en jag följer här som ville börja med en fotoutmaning, att man ska ta minst en bild varje dag i ett år å lägga ut. Då blev jag faktiskt lite små sugen. Hon skulle börja nu den 1 juli så jag hoppas ju på att man kanske kan ta å va med detta :)

Nu verkar de som lillen somnat så då ska jag oxå försöka sova lite till :)


Ha de så bra så länge :)



Kommentera

Publiceras ej