Tjoho

0kommentarer

Sitter uppe å har lite egen tid innan grabbarna vaknar, eller iaf den lille av dem ;) Så sitter nu med min goa kopp te å njuter å läser lite bloggar. Blev själv lite sugen å kom på att de va ett tag sen man va här å skrev nu. Nu är ju badrummet helt färdigt å man är hem flyttad (va ett tag sen) å all planering inför dopet börjar å bli färdigt oxå. Ja de har ju oxå hänt, planering av dop. Vi som inte egentligen skulle ha dop ändra oss å kör de traditionella dopet iaf. Men de kommer å bli sjukt roligt å fint. Vi har även bestämt oss för att lilleman ska få ha dopklänningen som jag är döpt i, plus min syskon, kusiner, mamma å moster å deras kusiner oxå :) Å alla våra namn å år är in broderade jätte fint på den. Så de blir roligt att min lilleplutt ska få ha den oxå :) För den är ju ett par år nu, nånstans mellan 50-60 år. Så de kommer å bli så roligt å fint som sagt. Nu hoppas vi bara på bra väder å strålande höstsol den dagen :) Nä nu går jag å små pillar lite så får jag skriva lite mer om allt som hänt senare.

Kommentera

Publiceras ej