14/4 En vanlig söndag fast ändå inte

0kommentarer

Hahaha va jag suger på de här med å uppdatera min blogg. Vet inte hur många gånger jag tänkt under dagarna här nu att jag ska sätta mig vid datan å skriva lite, eller ta fram mobilen. Men de blir ju aldrig av. Så nu har ju ytterligare en vecka gått sen senast.
Men tänkte på det nu, lite tidigare i morse, att å skriva varje dag kommer de nog inte å bli men att man kanske kan försöka med iaf en 2-3 dagar i veckan så de inte behöver gå en vecka emellan. Blir så mycke å skriva då å för mycke för er å läsa. Så en förbättring får de allt bli iaf.
 
Annars denna veckan så har de vart bvc besök i tisdags. Loke är inte så liten längre, redan om en vecka är han 11 månader redan, tiden går fort. Så nu väger 10,4 kg och är hela 75,7 cm lång. Mammas kille börjar bli stor nu =)
Dock inga tänder ÄN så lite liten tycker jag allt att han är ändå.
 
Sen har vi ju vart nere hos mamma för att jag ska jobba onsdag å torsdag, som vanligt ;) Men denna veckan stannade vi till fredagen för att de skulle va kalas för lillsyrran som fyllde 18 =) Så i fredags morse när alla vakna så började tjötet om å gå bort till ica så hon kunde köpa cigg helt själv. Så jag "offra" mig å hängde med bort. Skulle handla lite ändå. När hon väl fick köpt sina cigg å fått visat legg å vi e på väg ut så blir hon lite besviken på tanten som jobbade för hon sa inte grattis ;) Lite dåligt kunde jag tycka med när man ändå kollar datum å allt, men men.
 
Runt halv 12-12 åkte vi ifrån Lerum å vidare upp till Alingsås för att hälsa på en kompis å hennes lille pojk. Hade en jätte trevlig em med dem, med mycket prat å lek för dem små å en snabb liten sväng med vagnarna =) Som vi absolut måste göra om snart.
 
Sen igår lördag va de jobb för min del, så larmet va satt på halv 5 =( Usch för å gå upp så tidigt, men jag har ju på ett sätt valt de själv. Bara för att jag flyttade upp till Borås å har kvar mitt jobb i Stenkullen (Lerum)
Får väl försöka ta tag i å komma på va man vill göra/jobba  med så man inte behöver åka den biten. De e ju ändå ca 6,5 mil enkel väg. Så som sagt försöka hitta nytt jobb kanske eller om man ska behöva gå nån utbildning eller nåt. Får se va som händer.
 
Idag ska vi ut på promenad en sväng om några timmar. Sen i em ska vi åka till min svärmor å hälsa på medans de e visning här hemma. Ja dagen har kommit för visnings dags, usch va nervös jag e för detta. E så nyfiken på hur allt kommer å gå, om de kommer mycket folk, va dem kommer å tycka om vår lägenhet, om de e några som kommer visa intresse för den, om de kommer bli budgivning, om vi kommer få de som lägenheten e utsatt för eller mer å hoppas verkligen inte på mindre :/ De bara snurrar i huvet nu med funderingar. Men de e bara å vänta å se va som kommer å hända å hålla tummarna.
 
Se nu blev de en hel del igen å då har jag ändå kortat ner en del. Aja får väl bara bli bättre på detta som sagt ;)
Nu ska jag gå å busa med mitt lilla busfrö som ligger å sprattlar på golvet så ha de så bra så länge så hörs vi =)

Kommentera

Publiceras ej