Godmorgon långfredag

0kommentarer

Ja idag e långfredag, å va ska man göra idag?
Jo idag blir de till å rensa ut förrådet å slänga allt som inte behövs, å efter man e klar där så tar man lägenheten å går igenom allt. Så e allt klart till både foto å visning. Ja ni läste foto.
Fotografen kom aldrig i onsdag för att mäklarn kom ju så käckt på de att de va ju påsk till helgen å då kommer de nog inte så många på visning. Så då ändra dem till tisdag nästa vecka.
Samtidigt som de kändes gött å höra just för att då kan man göra allt ordentligt så blev jag bara så trött.
För här hade jag slitit jävlar av mig under hela tisdagen med resten som fanns kvar med lite städning plock å slänga skräp + en lite smått grinig lilleman. Så kom jag inte iväg förän vid 5 för att åka ner till mamma.
Så efter kl 6 där på kvällen när vi precis packat in allt hos mamma så ringer gubben å berättar allt detta. Suck sa jag bara då.
Annars har denna veckan vart helt okey. Jobbade mina dagar onsdag torsdag som jag har börjat med, därför vi åker ner till min mamma på tisdagar för hon passar lilleman medans vi jobbar å plus för att de e närmare mitt jobb ;)
Så igår slutade vi tidigare å då åkte man snabbt hem till mamma å packa allt å slängde in i bilen för å sen åka till Göteborg hem till min kusin som ska passa lilleman lite. Eller aa hon hade sagt att dem skulle öva lite inför till deras tös kommer. Så de får dem göra nu :) Så nu får vi väl se om de blir idag eller imon som vi kommer å hämta hem våran goding.
Så igår passade jag å mannen på å gå ut å äta gott. Vi hade fått ett presentkort på köket här i Borås utav hans jobbakompisar efter att vi hade gift oss. Så då sa vi de i onsdags att vi kanske skulle ta å använda de nu när vi ändå har barnvakt å tar oss den lilla egen tiden. De va gott å mysigt med mycket tjöt å skratt. Så de va inte sista gången man gick dit å åt iaf :)
Nä nu ska jag nog gå å ta mig en kopp te å bara njuta av den i lugn å ro.
Så ha det så gott så länge :))

Kommentera

Publiceras ej