11/1

0kommentarer

Ja då sitter man här i köket å har målat naglarna. Väntar på att Loke ska somna 😧 Han har vart trött hela dagen men nu när de e läggdags så inte. Blir så trött på att de alltid ska va såhär 😔 
Snart blir en hopp in in duschen med så man blir ren å fräsch. Imon e första dagen på skolan 😊 Ska va där på information från 9-12. Hoppas jag kan få ett schema över hur jag ska gå på veckorna så man vet hur Loke ska gå på dagis. Min mamma e snäll å ska passa Tove eftersom vi inte fått nån dagis plats till henne förens den 24 februari. Så de kommer å bli en del knep å knåp om hur vi ska göra med lillan så länge.
Blir nog bra i slut ändan.
Shit va nervös jag börjar bli nu inför imon 😨 Kommer va som en 3 åring dagen innan jul eller födelsedag å inte kunna sova i natt. Eller så kommer jag sten däcka eftersom de vart en dålig natt till idag 😄 Får väl se senare. Ska försöka göra så mycket jag kan idag för att minska för imon. Plocka fram kläder till barnen å packa väska å allt så de bara e till å bytta om imon på en själv och barnen. Ska lämna Loke imon på dagis kl 8 för att sen bege mig mot stan i tid så jag hittar.
Nä dags att måla andra lagret med färg nu. 
Ha de så bra så hörs vi ☺🌸

Kommentera

Publiceras ej